Raseinių r. Viduklės Simono Stanevičiaus gimnazija
„Daryk 8 kartus“


Idėjos apibrėžimas.

Tai fizinį mokinių aktyvumą skatinanti idėja – „Daryk 8 kartus“.

Kodėl 8? Todėl, kad mes aštuntokai ir savo savaitės gimnazijoje metu siūlysime įvairias veiklas, susijusias su fiziniu aktyvumu ir sveikatinimu, įtraukiant gimnazijos bendruomenę į fiziškai aktyvią veiklą. Tuo pačiu įgyvendinsime ir  judriųjų pertraukų idėją, nes veiklas organizuosime ilgųjų pertraukų metu.

Aštuntokų savaitės veiklos:

Pirmadienis: klasės prisistatymas. Jo metu vestibiulyje bus rodomas filmukas apie aštuntokus, jų pamėgtas sportavimo  formas. Taip pat pristatysime visos savaitės veiklas.

Antradienis: ,,Viskas po 8 kartus“. Aštuntokai ves mankštą, kurios pratimų kartojimų skaičius – 8.

Trečiadienis: „Šok 8 x 8 = 64 kartus“. Siūlomi šuoliukai per šokdynes įvairiais būdais, per lankus, laiptukais.

Ketvirtadienis: „Mesk į krepšį 8 kartus“. Iš įvairių atstumų bus metama į krepšį, nepataikytas metimas – 8 pritūpimai.

Penktadienis: „Įveik 8 ratus“. Veikla stadione. Klasei, grupei reiks įveikti iš viso 8 ratus. Dalyviai gaus paskatinimo obuoliukus kaip padėką už dalyvavimą aštuntokų siūlomose savaitės veiklose.

Tikslas. Skatinti gimnazijos bendruomenę fiziškai aktyviai praleisti pertraukas, įgyti sveikatingumo įgūdžių, formuoti įprotį judėti.

Dalyviai. Skirta 1–IV klasių mokiniams ir visai gimnazijos bendruomenei.

Trukmė. 5 darbo dienos (savaitė).

Vieta: Raseinių r. Viduklės Simono Stanevičiaus gimnazijos erdvės: vestibiulis, sporto salė, lauko krepšinio aikštelė, stadionas.

Sąlygos ir priemonės: gimnazijoje sąlygos sportuoti puikios.  Lauko aikštelė, stadionas dengti nauja danga, atlikta renovacija. Priemonės: gimnazijos sporto inventorius, naudojamas per kūno kultūros pamokas.

Laukiami rezultatai: mokiniams pradės formuotis įgūdis ilgąją pertrauką praleisti aktyviai. Sekančiais mokslo metais klasės savo prisistatymuose taip pat panaudos fizinio aktyvumo idėjas ir savo veiklas orientuos į judriųjų pertraukų organizavimą. Manome, kad ateityje 6–IV gimnazijos klasės galėtų paeiliui organizuoti savaitinį ,,budėjimą“, kai ,,budinti“ klasė ilgųjų pertraukų metu organizuoja fizinio aktyvumo užsiėmimus. Taip išsispręstų judriųjų pertraukų organizavimo klausimas. Patys mokiniai būtų atsakingi už jų organizavimą, dalyvių pritraukimą, masiškumą. Manome, kad galėtų atsirasti net skatinimo būdai mokiniams, klasėms nuolat dalyvaujantiems judriųjų pertraukų veiklose.

Ši idėja skatins fizinį aktyvumą.

Idėjos autoriai: Eglė Šlinkšytė, Gustė Dubinskaitė,  Ieva Šlinkšytė